Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2015 21:53 - Блогерът Пиер
Автор: balebalev Категория: Други   
Прочетен: 5260 Коментари: 33 Гласове:
8



Откъде се пръкна този блогер, когото всички наричат Пиер?! Не ни стига графоманът Цефул, ами сега и блогерът Пиер. :(((



Гласувай:
13



1. deleted-4udovi6teto - ?
25.05.2015 21:58
И с какво по-точно Пиер ти е непоносим?
И какво по-точно си написал ти?
Чу
цитирай
2. milady - бале, здр. за мен е малък ПРазник!!
25.05.2015 22:01
Хубооо му Го начука на Оня с наковалнята
Признах та ,брат ;))))
цитирай
3. balebalev - И с какво по-точно Пиер ти е непон...
25.05.2015 22:03
4udovi6teto написа:
И с какво по-точно Пиер ти е непоносим?
И какво по-точно си написал ти?
Чу


Не че е непоносим, просто не обичам самовлюбени графомани. Аз написах пътепис от Панама и Коста Рика. Можеш да го прочетеш в блога ми. :)
цитирай
4. balebalev - Между другото,
25.05.2015 22:04
помниш ли каква пара беше вдигнал, когато регистрирах блога "4udoiv6teto"? Славни времена бяха тогава! :)))
цитирай
5. saankii - ;))))))
25.05.2015 22:10
hu hu hu .........
цитирай
6. balebalev - Хубооо му Го начука на Оня с наков...
25.05.2015 22:14
milady написа:
Хубооо му Го начука на Оня с наковалнята
Признах та ,брат ;))))


Не го разбирам тоя коментар. Ако е свързан с текущите блогови интриги - очевидно не съм в час.
цитирай
7. bryunetsnakovalnia10 - Аз съм "Оня снаковалнята".
25.05.2015 22:41
Но също не го разбирам коментара.
Защото не съм имал конфликт с теб, Бале, и дори съм харесвал пътеписите ти.
Непонятно ми е защо сега сваляш нивото си с този постинг?!
Не, че Пиер ми е Приятел, не - бих ти го написал спрямо когото и да е насочен постинга.
Просто защото не е куул.

Поздрави и пожелания за бродене из нови незабравими дестинации.

ПС: Да те попитам:
Какви чувства изпитваш, когато посетиш дестинация, където културата и традициите на населението не са в резонанс с твоите?!
цитирай
8. balebalev - ПС: Да те попитам: Какви ч...
25.05.2015 22:56
bryunetsnakovalnia10 написа:


ПС: Да те попитам:
Какви чувства изпитваш, когато посетиш дестинация, където културата и традициите на населението не е в резонанс с твоите?!


Изпитвам смесени чувства.
цитирай
9. bryunetsnakovalnia10 - И в какво точно се състоят тези "смесени чувства"?!
25.05.2015 23:19
balebalev написа:
bryunetsnakovalnia10 написа:
ПС: Да те попитам:
Какви чувства изпитваш, когато посетиш дестинация, където културата и традициите на населението не е в резонанс с твоите?!
Изпитвам смесени чувства.
Как ги изразяваш?!
цитирай
10. milady - balebalev ...извини ме,ако бъркам и мерси за Трибуната/ кога ще скиташ пак?
26.05.2015 11:40
Вече трети път задавам един прост/ дали?/ въпрос ....
инж. 100 именов ,тъй като за теб няма/ ло/ анонимни блогъри ??
айде ,кажи пред публиката Ясно....
на Кого е Трол Профила germanwoman?
Aз доказах ,че НЕ е мой ..
Питам вас ,драги читатели .....
Ако трола е “притежание“ на Гого / Защо му е ?
.... ако ли не , то стана още по ЛайнянО...
Защо Гого налапва Въдицата на Всеки трол!!
цитирай
11. rustam - Аз пък мисля,
26.05.2015 12:08
че не е далеч времето, когато бъдещите абитуриенти, вместо върху Ботев и Хайтов, ще се потят на матурите върху елегиите на ЧУ и чудните разкази на ПИЕР!

Вярно, ще им дойде малко зор, защото Ботев все пак е сколасал 20 стихотворения, докато ЧУ е напраскал вече 35 стихосбирки, но...това е положението.
цитирай
12. balebalev - не е далеч времето, когато бъдещите ...
26.05.2015 12:18
rustam написа:
не е далеч времето, когато бъдещите абитуриенти, вместо върху Ботев и Хайтов, ще се потят на матурите върху елегиите на ЧУ и чудните разкази на ПИЕР!

Вярно, ще им дойде малко зор, защото Ботев все пак е сколасал 20 стихотворения, докато ЧУ е напраскал вече 35 стихосбирки, но...това е положението.


Това окончателно би изгонило младите хора от страната. Аз лично бих предпочел да живея в гората и да ям мъхове, отколкото да изучавам Чу и Пиер!
цитирай
13. mar866 - ...
26.05.2015 14:53
хахахах гледам, че си завъдил разни паразити в блога, та да мина да дезинфекцирам малко;)))

оная наковалня, дето й липсва чук да чука, редовно те поучава, само дето и аз не разбирам какво иска да каже:(

тлъстото Милейди на което му липсва...ъъъъ...всички знаем какво й липсва, редовно реди безмислици, като че да е на бутилка-две...

Чу-то с пълно основание смята, че да пътуваш и да разказваш, не е толкова престижно, като да провеждаш гладна стачка...

а бай Пиер, си е просто един дЕдо Пешо!
не знаех, че се занимава с литература, мернах го веднъж да се оплаква от непрокопсани синове и това не предизвика интерес за повече посещения.

ммммммм...къде са онези славни времена?!!
цитирай
14. mar866 - ...
26.05.2015 14:54
rustam написа:
че не е далеч времето, когато бъдещите абитуриенти, вместо върху Ботев и Хайтов, ще се потят на матурите върху елегиите на ЧУ и


ти па!? те го изгониха от общината, ти искаш в учебниците да го пуснат:(
цитирай
15. balebalev - тлъстото Милейди на което му ...
26.05.2015 15:30
mar866 написа:


тлъстото Милейди на което му липсва...ъъъъ...всички знаем какво й липсва, редовно реди безмислици, като че да е на бутилка-две...




Някои коментари наистина са абсолютно неразбираеми.
цитирай
16. rustam - Така е
26.05.2015 15:32
mar866 написа:

не знаех, че се занимава с литература, мернах го веднъж да се оплаква от непрокопсани синове и това не предизвика интерес за повече посещения.

ммммммм...къде са онези славни времена?!!


И аз бях потресен от един "разказ", дето се разказваше как върнал от лентата с покупки на касата в "Кауфланд" две кенчета бира, защото разбрал, че жена му ги сложила за безработния му син...Баси!
цитирай
17. balebalev - Напомпаха ми постинга!
26.05.2015 15:39
Заминавам на първа страница.
цитирай
18. elinora - За пръв път чувам за този Пиер. Бива ...
26.05.2015 15:47
За пръв път чувам за този Пиер. Бива ли го творчеството му?
цитирай
19. balebalev - За пръв път чувам за този Пиер. Бива ...
26.05.2015 16:12
elinora написа:
За пръв път чувам за този Пиер. Бива ли го творчеството му?


Творчеството е трагично, но за сметка на това е в промишлени количества.
цитирай
20. blackpredator - цъ
26.05.2015 16:28
balebalev написа:
Заминавам на първа страница.

нема първа братче
нацефулиха ти постинга несянчица
цитирай
21. bryunetsnakovalnia10 - Няколко в Едно:
26.05.2015 17:34
Първо Домакина, етикция:
balebalev - не отговори на последното ми въпросче /твое право естествено/ и затова на някои им останало неясно.

mara866 - прочела си коментар 7 тук:
http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/05/25/razgovor-sys-sebe-si-i-vse-mi-e-taia-shte-go-napompa-li-niak.1364169
така, че не се прави, че не ти е ясно. Ако ли пък не е - ми "помоли" и ще опростя.

elinora - прочети разказите на Пиер и сама си вади заключения.
Само се чудя защо "реалните герои" в блог.бг имат онова разсмиващо свойство да припознават в лирическите герои реални такива?!

milady - наистина ли не разбираш, че няма как да си вдигнеш нивото?!
Както е казано: Човек трудно може да надскочи себе си. При теб факт, който обаче ще ти изиграе лоша шега.

blackpredator - Твоят коментар оставих за накрая, защото ама никак не се връзва с това, което ми редеше за "битки на интелект".
Толкова ли е важно, че е свален постинга от "екран"?!
АДМИРИРАМ МОДЕРАТОРА, КОЙТО ГО Е НАПРАВИЛ!
Не, защото Пиер ми е Приятел, не.
А просто, защото настоящият постинг е тъп и интригантен.
Както и коментарите под него.

С това не казвам, че ти, Бале, си тъп, не.
Както и, че коментиралите /в едно с тях/ сме тъпи, не.
Просто, ако това са "битките на интелек", за които ми спомена, че сте водили, Предаторе - да ви имам и битките.
Направете нещо РЕАЛНО /пък било то и виртуално/ дори и тук, в блог-а.
На това му казвам "битка".
Другото си е чесане на езиците и пъчене на ЕГО-то.


ПС: mara866, специално заради теб спрях "02-20" да изтрие коментара при neli7.
За да се види, че се правиш на "умряла лисица", както обичаше да казва един блогър.
Ще бъде изтрит /ако не го направи модератор или друг разбиращ повече от нещата преди/ от мен в 22:00 часа.

Поздрави на всички ви.
Наистина не се заяждам с никого.
Пък и да се - кво ви дреме...
цитирай
22. balebalev - Заминавам на първа страница. нема ...
26.05.2015 17:54
blackpredator написа:
balebalev написа:
Заминавам на първа страница.

нема първа братче


Хаха... че защо тогава напомпаха постинга?! Както и да е, поне "Експеримент от седемнайсет стиха (3)" на Пиер е на разположение на жадните за литература читатели... :)))
цитирай
23. blackpredator - абе, брюнет ли си или блондин
26.05.2015 17:55
четох преди време ловърските ти шаренийки и да ти кажа,
намирам шаренийките на Микаела 19, по! за интелект
айде инфатнтийствай колкото си искаш, твой проблем
ама не си пъхай мазните съждения във времена, които не познаваш
цитирай
24. bryunetsnakovalnia10 - хе хе хе
26.05.2015 18:53
blackpredator, показвайки, че е просто само думи написа:
абе, брюнет ли си или блондин
четох преди време ловърските ти шаренийки и да ти кажа,
намирам шаренийките на Микаела 19, по! за интелект
айде инфатнтийствай колкото си искаш, твой проблем
ама не си пъхай мазните съждения във времена, които не познаваш
bryunetsnakovalnia10, смеейки се на празнословния коментар, като отговор написа:
Виж сега, Предаторе,
И аз мога да съм обиждащ, като те нарека... "хамстерче" например.
И това /за хамстерчето/ ще е вярно, защо ти се правиш на мъж, но пред "булите" /както ги наричате/ тук.
Що не вземе така очи в очи да ми го кажеш, м?!
Щото аз казах: дай ден, час и място - и ще бъда там да преборим Интелект.

А за "Микаела19" -добре, че ми припомни, защото не съм опитвал да я навестя.
Все пак откъде на теб да ти е известно, че тук, в блог.бг съм от 2008-ма.
Така, че - не ми говори за "времена, които не познавам".
А и да не познавам - нали ви виждам сега - смешници, които сте много сербез, но само ей така - напразни думи.
Нито предизвикателство някакво реално отправяте, че да видим Интелектите - нито ви стиска особено пък реално, лице в лице да го проверим.

Или не е така?!
Защото пак ти го казвам:
Дай ден, час и място и аз ще бъда там.

А, да - и напиши си правилно думичката "инфатнтийствай" - нали все пак за Интелект говорим.
хах
цитирай
25. germanwoman - И ПаК ЧарШафи. . . ЛелЕ СпИрка нЕма. . ...
26.05.2015 21:15
И ПаК ЧарШафи...
ЛелЕ СпИрка нЕма.....
ШаПка Ти СваЛям Бале как Не го Трийш тоз 100именОФФ,,,

А какВо Туй нещо *Чу* Бе Рустаме????????
цитирай
26. blackpredator - абе льольо,
26.05.2015 22:25
Балан е другия ник на предатора
земи прочети отново Астрид Лингрен
аре, не си ми интересен
цитирай
27. bryunetsnakovalnia10 - Ахаа. Ясно за какви битки си говорил, Предаторе.
27.05.2015 10:21
blackpredator написа:
Балан е другия ник на предатора
земи прочети отново Астрид Лингрен
аре, не си ми интересен
bryunetsnakovalnia10, усмихвайки се наистина приятелски, като отговор написа:
Битки като на Пипи дългото чорапче - готини, но все пак детски.
Ами ОК - да ти предложа такива тогава.
Аз те "издразвам" в 7-ми коментар - ти можеш ми отговори в 8-ми:
http://kiro.blog.bg/novini/2006/02/20/ujas-shok-novina-azis-v-tejka-depresiia.594
Така де, и ние сме били деца и сме чели и за Пипи, и за Карлссон, и други и нищо детско не ни е чуждо.
Поздрави!
https://www.youtube.com/watch?v=QXDRPtufEbA

ПС: Само се чудя защо реши, че да ме информираш кой е другия ти НИК ме интересува?!
Освен това - да не си сбъркал и да е "балОн", м?!

А, да - и напиши си правилно авторката - ЛинДгрен, с "д" - нали все пак за Интелект говорим.
хах
цитирай
28. blackpredator - абе самозвани самоков
27.05.2015 16:03
че кой се интересува от педофилските ти напъни и лолитасанкии,
та у секо нещо да привиждаш пипи
написал съм го много ясно - Астрид Лингрен

за неосведомените, Астрид Лингрен е квартална курва в Люлин, дето си пише в тефтерчето и клиентите с еректилна дисфункция
цитирай
29. marmalady - блеки ,спокС ,Френд!
27.05.2015 16:40
не е малко луд Супер Марио Гош....
още довечера ша са метне на Бързия влак...
София / Мездра /Русе ,с агнето на гръб
и дамаджана ПанагЮрски Лафинитет ...
и айдааа.....
......брю...тюю... тююю...........
цитирай
30. bryunetsnakovalnia10 - Ти си бил голям веселяк!
27.05.2015 20:33
blackpredator написа:
че кой се интересува от педофилските ти напъни и лолитасанкии,
та у секо нещо да привиждаш пипи
написал съм го много ясно - Астрид Лингрен

за неосведомените, Астрид Лингрен е квартална курва в Люлин, дето си пише в тефтерчето и клиентите с еректилна дисфункция

Бааси и битките дето сте водили, след като така се измъквате от издънките си.
Лингрен не била ЛинДгрен и била от "Люлин" - смЕх в залата!
На интелектуалният титанъзим на цялата компанийка тук ви посветих едно стихо.
Е го е:
http://starlight.blog.bg/technology/2006/03/08/marsianski-peizaj.1040
цитирай
31. mar866 - ...
28.05.2015 12:43
прозяяяяяяяяяяяяяяяв!
не чета нищо по-дълго от пет реда.
цитирай
32. bryunetsnakovalnia10 - Събуууууууууууууууууд
31.05.2015 23:44
mar866 написа:
прозяяяяяяяяяяяяяяяв!
не чета нищо по-дълго от пет реда.

Чете на гънка тя по ред.
Ха, гънките били й само пет!
цитирай
33. zuzi0550 - блогерът Пиер, е просто един дядка ...
02.06.2015 14:44
блогерът Пиер, е просто един дядка ползващ нет.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balebalev
Категория: Други
Прочетен: 539268
Постинги: 224
Коментари: 2181
Гласове: 1159
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031