Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2015 09:58 - До един урод - специален поздрав
Автор: kolorado Категория: Поезия   
Прочетен: 2250 Коментари: 3 Гласове:
15

Последна промяна: 23.09.2015 16:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 от: rosen_rosen
до: ........
дата: 2015-09-05 09:30:57

Нали? Благодаря много! Богатство, изтъкано от злорадство! Ха-ха! 
А ти стана ли трамвай? Звънкаш ли до късно през нощтта? Абе, откъде толкова ум у тебе, че отново се позна? Защо си мислиш, че е писано за тебе? И защо лъжеш, че творбата ти е триптих? Та ти продължаваш да я обогатяваш и сам си противоречиш. Прощавай, увлякох се и не съобразих, че тук ти си жена.. Какво да се прави - и аз се обърквам, Павка.
А сега - най-важното!!! Хапчетата, брат!
ЗДРАВЕТО Е НАЙ-ЦЕННОТО НЕЩО! Мене не ме мисли.
Айде! Всичко хубаво!


Обладан от злоба, омраза, бяс и  всички останали разрушаващи личността бесове,

  посветил жалкия си животец да  бълва литературни екскременти в  литературния бардак Стихове БГ,

 изтрещял дотолкова, че да припознае обсебилия го демон павката и в една потребителка, която всеки нормален потребител знае, че няма нищо общо с никакъв павка,


тоя вманиачен урод си получи заслуженото.


Админът на сайта Стихове БГ му забрани да публикува и да коментира.
Всички се отвърнаха от него.
Превърна се в презряно и жалко човеченце.


И сега единственото, което прави , е да седи логнат по цял ден, та да плаши с муцуната си случайните посетители в сайта.


Сайт ли казах??????
Хаха



Уроде мой,
росене жалък,
ти си кълбо гной,
невзрачен и малък,
едно вонящо л...о,
блещукащо в нета,
малко гадно петно,
капка кръв след сюнета.





Тагове:   урод,   карикатура,


Гласувай:
21



1. kolorado - Това не е сайт, разбира се, а концлагер, самоизолирал се от света.
23.09.2015 10:00
РЕГИСТРАЦИЯТА Е СПРЯНА ЗА ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ!

аз съм: * потребител
издателство / е-магазин
-----------------------------
потр. име: *
(макс. 25 символа)
парола: *
цитирай
2. mislitelqt - роската е най-достойния човек в ...
23.09.2015 10:59
роската е най-достойния човек в най-прекрасният сайт на светът.

аз ще спра да публикувам в сайтът от солидарност с него.

искам да ме изтрият, макар че за за мен сайта е по -скъп от сичко.

Георги Каменов
цитирай
3. mislitelqt - виж, роска, колко съм велик, бате, това е мое
23.09.2015 11:04
Не криа, пуйет съм от друга вселена,
от друго ниво на астралност,
пулсира у мен кръфта ми зелена
със рими, митеурити ут уригиналност...

И я упределям що е римувана реч,
и к`во стихуплетству безлично -
Критик съм с безмилустен меч
и дзепам сергиите ут високо, цинично...

Вилик съм, ма толкоз вилик, че не знам
дали мой ма `фане... великомера...
Съвети неискани на `секи ша дам
(паза ги в кумпоти в килера)

Даржа задължителну да бъда чут
от `секи на тази планета,
я съм садията, кусмически шут,
идеал саваршен.. на пуйета...

За аматьорите съм канибал
и призрачну виа и пъшкам,
убичам да `фърлям пу другите кал
и с чуждите Музи... да кръшкам...

Пулиглот съм - владеа езиците
на обидите, на зависта, на умразата...
В словата ми са криат камшиците
и не моите ут мен да са пазите...

Един съм, но с многу лица
и `сички - анунимно измамни,
над вас кату сянка вися,
пустъпките ми са... напълну нурмални...

Е, изпуведух са, сега ша обикола сергиите
(тува ми дава смисъл да живеа...)
Приготвил съм бидоно с пумиите,
с койту щедру... пак ша ви облеа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolorado
Категория: Поезия
Прочетен: 74987
Постинги: 64
Коментари: 123
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930